lutego 15, 2019

Siła drwala...kosmetyki Roomcays


Dawno, dawno temu w odległej galaktyce postanowiłem, że będę pisać bloga. Męskim , brutalnym okiem na otaczające zło świata, tak postanowiłem w 2016 roku i już dalej mi się nie chciało;) no ale skoro blog jest, obserwatorów aż dwóch to może by zacząć jeszcze raz? a ponoć do trzech razy sztuka. To tak na wstępie by nie zanudzić mała recka Roomcaysowych dobroci dla brodaczy. Tak drugi wpis to recka moja własna, Roomcajsy nie płaciły za wpis, kupiłem se sam. 



Przeglądając gazetkę z Lidla oczom moim ukazały się brodate kosmetyki więc popędziłem zakupić. Cena spoko bo niecałe 20 zeta, opakowki zacne, trochę tekturowego pudełka i metalowe buteleczki. Lubię to. Do koszyka wrzuciłem olejek i krem tak kupiłem krem chyba bardziej ze względu na opakowanie niż chęć bycia mega trendy, cool i takie inne duperele. 


Olejek pachnie cholernie ładnie, nie ma problemu z dozowaniem, wydajny. Chociaż nie wiem czy na długo wystarczy bo chyba do brody najbardziej podpasowały mi olejki. 


Krem jak to krem. Młodszy i piękniejszy się nie czuję;p więc nie będę krążył w tym temacie nie będę. Nie wiem, nie znam się zarobiony jestem. 

Co Roomcajsy mówią? 

Roomcays odżywczy olejek do pielęgnacji wąsów i brody zawiera Olejek Arganowy i Olejek Jojoba.
Preparat odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Przynosi ulgę przesuszonej i swędzącej skórze pod zarostem oraz nabłyszcza brodę. Przywraca zdrowy wygląd matowym, suchym i zniszczonym włosom. Intensywnie nawilża, koi podrażnienia. Zmiękcza włosy i chroni ich strukturę, ułatwiając pielęgnację. 


Lidlu drogi, rzucaj częściej takie dobroci....w dobrej cenie, zawsze 3 zeta na piwo będzie.


Piona!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Realisty , Blogger